יום שלישי, 16 במרץ 2010

פליירים


רבים מאנשי העסקים בארץ מטילים ספק ביעילותה של שיטת הפרסום הישנה הדוגלת בחלוקת פליירים. הסיבות העיקריות לעמדתם בנושא זה נובעות בעיקר מדרך ההתנהגות שלהם עצמם, קרי, הם טוענים כי הם משליכים לפח כל פלייר שנמצא בתיבת הדואר שלהם בלי להעיף בהם מבט כלל, כי אנשים אחרים מספרים לי שהם עושים בדיוק את אותו דבר, מה גם שזה לא נראה מכובד לעסק שלי. הסיבה האחרונה לדעת אנשי עסקים היא לטענתם הם ניסו להפיץ בעבר פליירים ושום תועלת לא צמחה מזה לעסק שלהם.


יעילות הפליירים כאמצעי פרסום:

מבחינה סטטיסטית על מנת למצות את מלוא הפוטנציאל הפרסומי הקיים בחלוקת פליירים עלייך להפיץ מספר גדול של פליירים בו זמנית. למשל, בבדיקות שנערכו גילו כי 10 אנשים מתוך 100 קוראים מה שכתוב בפליירים ואדם אחד מתוכם ממש מגיב להם. זאת אומרת על כל 1000 פליירים שעסק יחלק הוא יקבל 10 פניות, על 10000 פליירים הוא יקבל 100 פניות וכך הלאה. על מנת למצות את מלוא הפוטנציאל הפרסומי הקיים בחלוקת פליירים לעסק שלך עלייך להיות עקבי ולחלק מספר רב עד כמה שאפשר של פליירים בכל רחבי הארץ על מנת לשפר את אחוזי התגובה לפליירים בד בבד עם הגדלת רווחי העסק שלך כתוצאה מתגובות אלו. חשוב לזכור כי במקרה של שימוש בפליירים הכמות חשובה הרבה יותר מהאיכות.

1 תגובות:

Unknown אמר/ה...

תודה רבה על המידע.
ישנם הרבה בעלי עסק אשר מחפשים דרך להגיע לשווקים חדשים בלי להשקיע הרבה כסף. אחת הדרכים של הדפסת פלאיירים A5 ברמה גבוהה יכולה להיות מתאימה לבתי עסק מסוגים שונים אך לא לכולם.
טכנאי מחשבים אשר רוצה לפרסם את עצמו ושם פלאיירים בתיבות דואר של אנשים יכול להשיג ככה לקוחות, הפלאייר צריך להיות מעוצב בצורה שמושכת את העין ככה שאנשים לא יזרקו אותו ישר לפח וכמו כן להכיל מקסימום מידע רלוונטי ללקוח. לפי דעתי צריך להכניס גם מחירים של השירות ולא רק את השירות עצמו, כאשר אדם יראה שירות רלוונטי אליו לפעמים אם לא יהיה מחיר הוא פשוט לא יתקשר אם כן יהיה מחיר ואותו אדם יחשוב שזה רלוונטי עבורו הוא בטוח יתקשר.

הוסף רשומת תגובה