יום שלישי, 16 במרץ 2010

כרטיסי ביקור

כרטיסי ביקור

כל עסק המכבד את עצמו מחזיק בכרטיסי ביקור עם הנתונים הבסיסיים של העסק: שם בעל העסק, כתובת העסק, מספרי טלפון להתקשרות וכמובן כתובת האי מייל של העסק. כרטיסי ביקור הינם הפנים של העסק והם אלו המשמשים כפרסום סמוי וראשוני לעסק עוד לפני קמפיין הפרסום הרשמי והמושקע של העסק.

רוב בתי העסק הגדולים והמכובדים ישקיעו בעיצוב כרטיסי ביקור ויחלקו אותם בין הלקוחות הקיימים שלהם בעסק ולקוחות פוטנציאליים המגיעים לקבל שירות או ייעוץ חד פעמי באחד מסניפי העסק שלהם. כרטיסי ביקור פשוטים מנייר זול מעידים לעיתים על עסק בחיתוליו או עסק שאינו רווחי דיו.

סוגי כרטיסי ביקור:
קיימים סוגים שונים של כרטיסי ביקור: כרטיסי ביקור לעסק, כרטיסי ביקור פרטיים, כרטיסי ביקור לנותני שירותים, כרטיסי ביקור לאנשי מקצוע שונים כדוגמת עורכי דין, רופאים, קוסמטיקאיות, טכנאי מחשבים, מהנדסים ועוד.

כמו כן ישנם עיצובים שונים, סוגי נייר וטקסטורה. בדרך כלל העיצובים של כרטיסי הביקור שמרניים יותר בהתאם לעסק המפרסם, עם הקפדה על מראה נקי. סוג הנייר הוא לרוב מט והצבעים הנבחרים הם לרוב לבן או קרם. ניתן אומנם למצוא כרטיסי ביקור בשלל צבעים, אך אלו יהיו בעיקר של נהגי מוניות או ליצנים פרטיים לימי הולדת.

כרטיסי ביקור ניתן להזמין באמצעות האינטרנט בעיצוב אישי ובמשלוח עד הבית ובאמצעות בתי הדפוס השונים הפזורים ברחבי הארץ.

2 תגובות:

אפרת זילברמן אמר/ה...

כרטיסי ביקור פרטיים ? מז"א ? שאני אוצי כרטיס ביקור פשוט עם הפרטים שלי ? לאיזו סיבה אני אעשה הדפסת כרטיסי ביקור שכאלה, אם לא לעסקים ?

תודה

Unknown אמר/ה...

תודה רבה על המידע.
אני חושב שבתי דפוס זה שירות חשוב מאוד לכל עסק וכל אדם פרטי, לאחר שנכנס לתחום גם הדפוס הדיגיטלי זה הפך לאפשרויות יותר נגישה גם לאנשים פרטיים ולא רק לבתי עסק שמזמינים כמויות גדולות של מוצרים.
אני כבעל עסק עובד הרבה מאוד מול בתי דפוס אם זה להזמנת כרטיסי ביקור או הזמנה של לוחות שנה בעיצוב אישי כמתנה ממותגת ללקוחות, אותה אני מצרף להזמנות וגורם לזה שללקוח יש מול העיניים תמיד את הלוגו שלה עסק שלי.
אני חושב שבעזרת פרסומים כאלה הצלחתי להגיע להרבה מאוד אנשים, התרחבות העסק שלי הייתה תלוי בזה מאוד!
אני ממליץ מאוד לבעלי עסק לפנות לבתי דפוס ולהזמין מתנות ממותגות זה אחד הדברים שבעזרתו מאוד קל לפרסם את העסק!

הוסף רשומת תגובה